Reklamácia

Sme presvedčení o kvalite našich  výrobkov. Všetky svietidlá ktoré ponúkame na našom eshope sú certifikované a spĺňajú Európske smernice. Záruka niekoľkých rokov je samozrejmosťou.

Aj napriek tomu sa môže stať, že nebudete spokojní so zakúpeným výrobkom. Vyskytla sa na výrobku chyba, nefunguje tak, ako by mal? Uplatnenie reklamácie znamená pre našich zákazníkov istotu spoľahlivého vybavenia. Reklamácia je základné právo každého spotrebiteľa a my chápeme, že nie je príjemné, keď  zakúpený výrobok nefunguje ako má.

 

Ako postupovať pri reklamácií?

Ak taká situácia nastane je potrebné rozlíšiť akým spôsobom bol tovar zakúpený : 

 

1.       Reklamácia zakúpeného tovaru cez Eshop

Tovar, ktorý ste si kúpili cez náš eshop a bol Vám doručený kuriérom,  nám zašlite dôsledne zabalený na nižšie uvedenú adresu. Priložte nasledovné doklady:

-          Reklamačný protokol   / reklamačný formulár /

-          Doklad  o kúpe

 

Tovar  nám zašlite poštou alebo kuriérom na Vaše náklady. Odporúčame tovar poistiť.

Tovar zaslaný na dobierku nepreberáme.

 

Tovar zasielajte s textom na adresu:

 „Reklamácia tovaru“

GLOBO EASTERN EUROPE, s.r.o.

Priemyselný park Géňa 5498

934 01  Levice, Slovensko

 

 

2.       Reklamácia zakúpeného tovaru v sieti predajní GEE svietidlá

Prinesiete poškodené svietidlo a doklad o kúpe /nie starší ako dva roky/,  predávajúci s Vami spíše reklamáciu. O riešení reklamácie ako aj ďaľšom postupe vás bude informovať.

Celú reklamáciu obvykle vybavíme  do 30 dní.

    




Google PageRank Rank SKPodpor!